wtorek, 8 kwietnia 2014

Liebster Award

Siemka ! Zostałyśmy nominowane przez Pacia Zenks do Liebster Award YEEEYY.

ODPOWIEDZI NA PYTANIA
1. Twój ulubiony kolor.
Julie: czarny :p
Caro: chyba zielony xD

2. Jak masz na imię ?
Julie: Julka
Caro: Karolina 

3. Czy masz jakieś zwierzę ?
Julie: nie mam :(
Caro: 2 psy, kota, jeża pigmejskiego xD

4. Rodzeństwo ?
Julie: starsza i młodsza siostra
Caro: starsza siostra

5. Ulubiona piosenka ?
Julie: nie posiadam xD
Caro: nie mam ulubionej :D

6. Ulubiona książka ?
Julie: raczej nie czytam książek, więc nie mam ulubionej :p
Caro: rzadko czytam książki, więc nie odpowiem na to pytanie xD

7. Ulubiony film ?
Julie: ostatnio oglądałam i był suuuper, więc chyba "Piękne istoty" :)
Caro: lubię dużo filmów, ale najbardziej chyba Iron Man :D

8. W jakim województwie mieszkasz ?
Julie: wielkopolska
Caro:  wielkopolska 

9. Twoja ulubiona potrawa ?
Julie: ja kocham jeść wszystko <3
Caro: zupa krem z brokuł (chyba xD)

10. Ile masz lat ?
Julie: 13
Caro: 14

11. Jakie jest twoje ulubione ff. o One Direction ?
Julie: czytam duuużo ff nie wiem jaki lubię najbardziej ;)
Caro: to trudne pytanie ! Na chwilę obecną, chyba Teenage Dirtbag (tłumaczenie) :D

NOMINUJEMY :
1. Phantom (KLIK)
2. Nobody Is Perfect (KLIK)
3. Forever And Always (KLIK)
4. Each Of Us a Warrior (KLIK)
5. Wonder (KLIK)
6. This Lovely Moment (KLIK)
7. Rebel Flowers (KLIK)
8. Dark Secret (KLIK)
9. Black Pearl (KILK)
10. Change Is Good (KLIK)
11. Secret (KLIK)

PYTANIA:
1. Jak masz na imię ?
2. Masz rodzeństwo ?
3. Ulubiony blog ?
4. Ulubiona pora roku ?
5. Ulubiony kolor ?
6. Masz jakieś zwierzę ?
7. Ulubiona piosenka ?
8. Ile masz lat ?
9. Czego się boisz ?
10. Ile masz wzrostu ?
11. Ulubiona potrawa ?

Nie można nominować bloga, który Cię nominował. Należy odpowiedzieć na nasze 11 pytań, a następnie nominować 11 blogów, które dopiero zaczynają, by mogły się wypromować :)

5 komentarzy:

  1. Nie wiem co mam wogóle powiedzieć :) Jestem zaskoczona :*** Dziękuję ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohoho <3 Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy się tu o was dowiaduje :)
    Mam nadzieję że wkrótce pojawi się kolejny rozdział...
    W między czasie zapraszam do mnie http://dreamfanfictiononedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Zapraszam do naszej ocenialni: http://ocenialniablogowa.blogspot.com/ Chętnie ocenimy Twojego bloga, dowiesz się, co sądzą o nim inni :) Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę liczyć na twoją opinię?

    Zawsze jest szansa, że wejdziesz, zobaczysz, pokochasz ( mam nadzieję lol )
    youngloovers.blogspot.com
    loovelorn.blogspot.com
    fromyourlust.blogspot.com
    ifindyourlips.blogspot.com
    Nawet jak nie masz teraz ochoty, to kiedyś pewnie będzie ci się nudzić, zerknij, może warto :)

    OdpowiedzUsuń